طلوع فجر

به امید تمدن نوین اسلامی

طلوع فجر

به امید تمدن نوین اسلامی

طلوع فجر

باید مسأله تولید علم جدّى شود.
ما باید در همه زمینه‏ ها - چه علوم طبیعى و چه علوم انسانى - علم تولید کنیم.
اتّصال علم و صنعت باید تحقّق پیدا کند.
امام خامنه ای

«بِسمِ اللهِ الَذی یَدِه ی فَوقَ أَیدیهِم»



فردا روز امام (ره) است. یادگار امام (ره). یادگار سربازان هشت سال دفاع مقدس. یادگار فرزندان ایران؛ شیعه، سنّی، مسیحی، زردتشتی و ... .

فردا روز مردم ایران است. روز آزادی مردم ایران از ظلم زمان است. روزی که مردم ایران پس از تلاش ها ی فراوان با فرار طاغوتیان زمان، پیروزی انقلاب را با امام (ره) در خاک مقّدس ایران اسلامی جشن می گیرند. روزی که پس از سال های تبعید مردم ایران منتظر آن بودند،ریشه کن شدن طاغوت زمان، جشن پیروزی با ولایت امام خمینی (رحمت الله علیه) در کشور فرزندانش، ایران اسلامی.

بیایید فردا را به یاد فرزندان ایران که برای سربلندی ایران تلاش کردند جشن بگیریم و یادی کنیم از آن کسانی که در این سرزمین جان خود را در حفظ و نگهداری از اسلام و کشور عزیزمان فدا کردند.

بیایید یادی کنیم از فرزندانی که شعاری جزء برقراری عدالت در زمین نداشتند؛ آنان که با خون خود سحراهای مرزی کشور را مانند خنادیقی از آب جوشان قرار دادند تا از ورود نا اهلان به این خاک جلوگیری کنند.

بیایید نگذارییم این یادگار به دست های نا حق برسد؛ همان هایی که امام (ره) در همان روز ها می گفت: من از شما دیگر انتظار نداشتم. همان هایی که خون بر قلب پیر خمین و پرچم دار خراسانی کردند. همان هایی که چشم نا پاک به یادگار امام (ره) و امت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دارند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۲
محمد طلائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی